De Garst 1A

1785 RK Den Helder

Bij niet urgente vragen

Stuurt u ons een e-consult

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Wij vinden het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen en staan daarom altijd open om onze zorg en dienstverlening te verbeteren. Uw suggestie, mening of compliment helpt ons hierbij.

Ik heb een klacht

Wij spannen ons elke dag in om u en andere patiënten de juiste zorg en dienstverlening te bieden. Toch kan het gebeuren dat u minder tevreden bent. Wij horen dat graag van u.

Wanneer u niet tevreden bent over de gang van zaken in onze praktijk of kritiek heeft over de werkwijze of bejegening, stellen we het op prijs dat u dit eerst met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. U kunt uw ongenoegen kenbaar maken door met de betreffende medewerker uit onze praktijk in gesprek te gaan of door te mailen/bellen.

Onafhankelijke klachtenfunctionaris

Wij zijn aangesloten bij de klachtenregeling DOKh. Komt u er met ons niet uit of vindt u het lastig om rechtstreeks met ons in gesprek te gaan, dan kunt u uw klacht telefonisch of per e-mail bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van DOKh. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing voor uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris bemiddelt, is onpartijdig en heeft geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Meer informatie over de klachtenprocedure van DOKh vindt u hier.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie huisartsenzorg.

Ik heb een suggestie of wil een compliment geven

Voor complimenten en suggesties staan wij altijd open. Bijvoorbeeld als u zeer tevreden bent over de dienstverlening of over een medewerker of als u ideeën heeft hoe het beter kan. Uw verbetersuggestie of compliment kunt u kenbaar maken door ons te mailen.

Vragen?

Heeft u vragen? Neem dan (telefonisch) contact met ons op via de praktijk.

Translate »

Registreer uzelf bij onze praktijk

Wij nemen nieuwe patiënten aan

De praktijk is gesloten voor nieuwe inschrijvingen.

Schrijf u in via het formulier

Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail. 

Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken. 

Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.

Onze praktijk is momenteel gesloten voor nieuwe patiënten.

Login in het portaal van uw Huisarts

MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.

Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.

Uitslagen

U kunt uw gegevens bekijken, via de huisarts of online. Online kunt u uw gegevens bekijken met uw telefoon of computer, waar u ook bent. U logt in op een beveiligde website of app. U ziet de belangrijkste informatie zoals uw ziektes, uw medicijnen en uitslagen van onderzoeken.

Bekijk de introductie video

Login in het portaal van uw Huisarts

MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.

Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.

E-Consult

Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.

Nog geen account?

Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop

Toch liever telefonisch?

Login in het portaal van uw Huisarts

MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.

Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.

Herhaalrecept aanvragen

Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.

Gebruik uw DigiD om in te loggen

Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk. 

 

 

Login in het portaal van uw Huisarts

MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.

Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.

Inzage Medisch Dossier

Via MijnGezondheid.net is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:

  • Laboratoriumuitslagen
  • Lichamelijk onderzoek
  • Toegangslogboek
  • Verslaglegging
  • Overgevoeligheden en bijzonderheden
  • Mijn documenten
  • Actueel medicatieoverzicht

Gegevensuitwisseling

Je (huis)arts en apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken. In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.

Login in het portaal van uw Huisarts

MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.

Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.

Heb ik wel een afspraak nodig?

Liever telefonisch?

Herhaalrecept Bestellen

Call Now Button Ga naar de inhoud